ALONE IN
THE DRAK 3



SALOONEN


Tag gasflasken til højre for dørene og brug den på kameraet, du ser nu et
flimklip. Gå ind i saloonen og gå rundt omkring og find oliekanden, Maracaen
nøglen og tændstikæsken. Gå hen imod baren, og hold øje med Cowboyen, der
dukker op over dig, løb frem og tilbage, så du undgår hans kugler, indtil han
forsvinder. Tag den tomme flaske, flaske og en flaske alkohol fra baren. Smid
den tomme flaske, tag mønten og brug den på klaveret du får nu noget
information samt en lampe.
Gå tilbage til baren, stil dig foran kraniet og skub det venstre horn, så lemmen
åbnes. Hold øje med fyren, der dukker op, ved at blive bag kraniet er du
beskyttet mod de fleste kugler. Dræb ham, når han løber tør for ammunition. Tag
spillekortet og guldpatronen, han taber, brug olien med lampe, brug
tændstikkerne til at tænde lampe og gå ned igennem lemmen.



KÆLDEREN


Tag røret fra væggen længst væk og læs, hvad der står på plakaterne. Stil dig
foran tønderne og åbne den venstre. Træd tilbage og brug Maracaen til at lokke
slangerne væk fra døråbning. Nu er det blot at gå ind i gangen.



FÆNGSLET


Tag stenen fra bænken, gå til celledøren og brug røret med nøglerne. En Cowboy
dukker op, dræb ham og brug nøglerne til at åben døren med. Skynd dig for
Cowboyen dukker op igen. Smid stenen og du finder en amulet, der beskytter dig
mod pentagrammet i gulvet. Gå ned til enden af koridoren og ind i værelset til
venstre. Giv alkoholflasken til Lefty og tag flasken han taber. Gå nu tilbage til
pentagrammet og ind på sheriffens kontor til højre. Tag sheriffen badge fra
skrivebordet, og burg nøglen på pistolhylstret du får nu en ægte Winchester.
Læs hvad der står på plakaterne og gå ud (gå ikke i det modsatte lokale, der
sidder bare en ond fyr). Fortsæt ned ad koridoren og gå ind i det store lokale, og
skub klædeskabet hen, så det blokerer for døren. Se i klædeskabet, tag geværet
og kravl op ad rebstigen



LOFTET


Tag pisken og løb hen imod den røde stråle. Sørg for at "time" dit løb, så du får
rebet. Gå tilbage samme vej, tag støbejernspladen og brug den som beskyttelse.
Tag patronbæltet til gatling-maskingeværet, brug guldpatroene i Winchesteren og
skyd Borris. Du får nu en pose skorpioner! Gå videre, til du finder gatling-
maskingeværet, lunten og flasken. Gå tilbage til elevatorskakten og skyd døren
med gatling-maskingeværet. Når du er indenfor, skal du bruge Hangmans reb for
at trække vejret. Smid posen med skorpioner ned i lemmen, så hoveddøren
åbnes, og skub håndtaget, så lemmen lukkes. Tag dynamitten og det tørrede kød
i hjørnet længst væk. Skyd de to Cowboys og gå tilbage til tønden. Døren vil lukke
sig. Stil dig ved siden af synsfeltet, så du undgår kuglerne, og brug så linten med
dynamitten. Brug den herefter på den store revne i muren nær tønden, tænd den
(med tændstikkerne) og gå i dækning bag tønden. Gå gennem hullet og trænd på
pile-ikonen, så den hemmelige dør åbnes. Gå rundt og dræb den næste Cowboy.



SALOONEN


Brug tændstikkerne til at tænde de to lamper ved den knuste rude. Herved åbnes
døren, og du får en besked. Gå gennem døren. Når gribbene og spøgelserne
dukker op, skal du bruge kødet på uret herved får du en Token. Tag flasken ved
maleriet og gå, gennem billedet. Find en 30/30-patron, en pære og en perle på
bordet, og skub spejlet for at få en nøle. Tag pilen ved sengens fodende (brug
den med Amor-figuren) og Night Valet, og gå tilbage gennem maleriet og ud til
Landing. Tag ringen ved hullet, og brug den til at få en diamant. Brug nu nøglen
for at åbne den nærmeste dør. Tag dagbogen, instruktionerne og flsasken, og gå
ind til dragestatuen. Brug diamanten til at få nogle patroner, og forlad lokalet
gennem åbningen. Gå hen til det åbne vindue og læg Night Valet foran det. Bliv
ved med at flytte det lidt ad gangen, indtil Cowboyen falder. Åben vinduet og
kravl gennem det til foto-rummet. Tag lukker-udløseren, arket med instruktioner,
flasken og nøglen. Gå ud gennem vinduet igen og gå tilbage til landingsstedet.
Brug nøglen på den sidste dør og brug pæren på lukke-udløseren og lukke-
unløseren med blitzen, før du går ind. Når du er kommet ind, skal du bruge
blitzen med filmrullen på gulvet for at dræbe monsteret. Tag oliekanden, brug
Tokel på klaveret, skyd målet og tag den flaske og War-Stcik, du finder indeni.
Nu afsløres et hul i gulvet.



HULEN


Brug oliekanden og tændstikkerne med lampen for at tænde den. Gå ned gennem
åningen, og husk at gennem spillet før hvert hop! Når du når åndemaneren
(Shaman), skal du bruge War-Stick til at komme forbi, og derefter tage Cartridges
og nøglen. Følg blokkene rundt, til du kommer til en med et symbol på, idet du
hopper på alle blokkene hop på den til højre for symbolet, og derefter tilbage
så amuletten for at komme væk.



MANSION


Dræb de to monstre og tag flasken, haten og nøglen, de taber. Brug nøglen på
døren længst væk i lokalet. Tag en hvid bog, en urmager-manual og en låst
Navajo-traditions-bog på bibliotekets hylder sidstnævnte bog kan åbnes med
åndermanerens nøgle. Tag lommeuret fra busten, og brug spejlet til at læse
trykpladen med. Forlad nu lokalet gennem døren ved Silver Salts, og brug
lommeuret for at låse døren op. Gå op til Morrison, og du får et story-board. Brug
hatten på busten af Abraham Lincoln, og du får nogle Cartridges. Dræb zombien,
der angriber Morrison, og skyd på vinduet. Kravl nu ud gennem vinduet.



KIRKEGÅRDEN


Brug War-Stick med den runde sten og gå hen til graven med inskriptionen
"O.E.J". Brug den med ruder es, og du får adgang til køkkenet. Tag oliekanden,
filmrullen og posen med pemmiken. Brug oliekanden på ildstedet, og en
hemmelig dør åbnes. I balsalen skal du gennemsøge kvinden for Cartridges og
manden for hammer, og derefter undvige kuglerne, når du er på vej hen imod
grammofonen. her finder du en guitaratreng, en Music Score og en
pengeskabsnøgle. Gå tilbage til køkkenet, om bag skænken og gennem døren.
Brug 30/30 patronen på den næste dørlås og brug hammeren for at få den til at
eksplodere. I påklædningsværelset skal du tage Blasting Cap, kortet og pæren fra
bordet. Gå nu til Mounting Table i det næste værelse og brug guitarsrengen,
pæren og filmrullen. Brug Music Score på bordet for tallet 806. Gå hen til banken
og tag astronomibogen fra bogen. Gennemsøg nu billdet i lokalet flere gange,
indtil kombinationen 806 fremkommer. Gå om bag disken og hen til det store
pengeskab. Brug først perlen og derefter pengeskabsnøglen. Dræb zombien og
tag kufferten, åbne den dog ikke, da der er en luremine. Åbne vinduet og kravl igennem.



MINEN


Gå hen til McCarthy, og du får en besked fra Jed Srone. Tag flasken fra sadlen og
gå ind i mine-vognen. Tag detonatoren og Cartridges, og gå ud gennem den åbne
dør, når vogen stopper.



STATIONEN


Løb hen til stationsskiltet og skub til det, før stationsforstanderen kan nå at fløjte
efter hjælp. Find nøglen og led på sporene ved skiltet efter øje-bolt. Gå nu hen
til døren og brug øje-bolten med klokken, så den ringer 3 gange. Sørg for at
"time" din bevægelse ind af døren. Når du er udenfor, skal du hurtigt placere
Blasting Cap ved hegnet og bruge detonatoren på Cap. Gå nu hen til vandtanken.



VANDTANKEN


Læg kufferten og kuffertnøglen foran vandtanken, og gør dig klar til at møde din skaber



REINKARNATIONEN


Du har kun ca. 100 sekunder til at fuldføre din mission, så forlad hurtigt
hvælvingen og skynd dig hen til saloonen. Gå op ad trapperne, hop over hullet,
løb hen imod den smadrede rude og ud på fængslets tag, løb hen til det store
dyb og hop op på statuen for at få den gyldne ørn. Løb nu langs med banken og
se i tønden med tjære, du finder en Sticky Paw. Løb herefter hen til Mansion og
se i tønden med Silver Salts for at dække poten (Paw), og løb dernæst tilbage til
saloone og dræb varulven. Gå ind på kirkegården og dræb også den anden
Varulv. Løb tilbage til hvælvingen og smid Eagle Nugget i ilden.



GRAVEN


Tag 45mm Colten og sæbestykket, du finder bag gravstenen. Løb tilbage til vandtanken.



VANTANKEN


Smid ColtŽen når din dobbeltgænger og gå hen til ham, angrib ham ikke! Saml
ColeŽen op og kravl op ad stigen og ind i vandtanken. Brug sæben på Cowboyen,
og han forsvinder. Tag hans bøste og flasken nær muren. Brug børsten med den
store kile (Peg) i hullet, så lemmen åbnes.



UNDERGRUNDEN


Find Dead Leaf og brug det med den indianske buste. Læs plakaterne og tag
notesbogen. Gå ud gennem rung, undvig Zombien, tag hakken og dræb de to
Zombie. Tag flasken ved fodenden af sengen og gå ind til Spike Pit. Tag arkene
og følg kortets anvisninger over Pit, gå langsomt! Brug hakken til at dræbe
Zombien med, gå til det næste værelse, dræb Zombien og tag Scorched Book,
lysestagen, vandkrukken og nålen (flyt lysestagen for at åbne døren). Gå til
elevatoren, giv vandkrukken til Cowboyen, og elevatordørene vil åbnes. Tag
sparegrisen og smid den, så du får en glasplade til et mikroskop, skub håndtaget,
så du kommer til næste etage.



LABORATORIET


Brug glaspladen med mikroskopet. Farvesekvensen skal bruges med
indstillingerne, for at du kan åbne døren. Grå, grø, blå, rød. Tag giftflasken, gå
til cellen og gør nålen giftig. Gå til bordet ved cellen og find Distilling Coil. Brug
giften og skynd dig ind i cellen. Tilbage i din normale størrelse skal du dræbe
doktoren med nålen. Tag strået, cellenøglen og ammoniak-flasken. Stil dig ved
Distilling Coil og brug skrumpegiften, men løb gennem hullet i væggen under
bordet. Brug strået som springstang over dybet og tag flasken med trylledrikken,
før du vender tilbage til normal størrelse.



EDDERKOPPEN


Løb til den anden ende af lokalet ved den utætte væg og brug trylledrikken til at
forgifte vandforsyningen med. Når edderkoppen skrumper, træder du på den og
maser den! Tag limen og brug den på dine hænder, du kan nu kravle op gennem
hullet, hvor Shaft Of Light er.



DEN HOVEDLØSE KYLLING


For at undgå den hovedløse Zombie, skal du løbe og undvige hans angreb, og
deregter prøve at tag hans hovede! Du kan skubbe ambolten og dermed forsøge
at blokere for Zombien. Når du har fået i hovedet, skal du kaste det ned i
hullet, og Zombien vil følge efter. Tag nu guldbarren, en flaske og Winchester.
Dræb den næste Zombie med Winchesteren og tag hans paryk og en sølvdollar.
Undersøg plakaten og brug sølvdollaren i revnen. Tag tændstikæsken.



EMILY


Gå til smeltedigslen, undgå kraniemønsteret og den radioaktive klippeblok øverst.
Brug guldbarren og tændstikkerne på smeltedigelen. Tag staven, der
materialiseres, og ammunitionen i hjørnet. Tag også Scorched Paper og
pergamentet. Gå ud af døren og ind i det næste værelse, men træd lidt tilbage og
smid flasken med ammoniak. tag kniven, Zombien taber, gå tilbage til døren ved
Spikes og brug parykken til at trække i håndtaget med.



AFSLUTNINGEN

Løb hen til ørne-totempælen og brug staven til at dræbe Elwood-brødrene med.
Åbne hanen i Ditch på gulvet, den fyldes nu med vand. Tag gummihansken og
brug den med kniven til at skære i kablerne ved maskineriet. Gå tilbage til totem-
området og vent, indtil Jed stiller sig i vandet. Emily åbner nu døren, og du tager
sækken med kul og smutter ud gennem døren. Kravl op på toget, brug kullet og
tændstikkerne og skub håndtager, så du kommer langt, langt væk fra Slaughter Gulch.

Tilbage