UNREAL II
THE AWAKENING




Tryk ~ for at få konsol vinduet frem. Indtast BeMyMonkey() for at slå snyd til.
Indtast en af kodern i konsol vinduet for at aktiér den tilsvarende effekt.
Indtast BeMyMonkey() igen, for at slå snyd fra


God()<>Slå usårlig Til/fra

Invisible()<>Slå usynlig til/fra

Loaded()<>Alle våben

AllAmmo()<>Ammunition til alle våben

GodEx()<>Valgt "actor" er usårlig

Phoenix()<>Slå Phoenix til/fra

FearMe()<>Fjenderne frygter dig

Ghost()<>Spøgelses-mode

Fly()<>Flyve-mode

Amphibious()<>Undervands-mode

Walk()<>Du går normalt igen

SloMo()<>Langsom gengivelse

SetJumpZ()<>Sæt hoppe højde

ToggleInfiniteAmmo()<>Slå ubegrænset ammunition til/fra

ToggleReloads()<>Slå genopfyldning til/fra

ToggleInvisibility()<>Slå usynlig til/fra

Teleport()<>Teleport

NextLevel()<>Spring level

Open()<>Vælg kort

ToggleSpeed()<>Dobbelt hastighed

SetSpeed()<>Sæt spillerens hastighed

ChangeSize()<>Sæt spillernes størrelse

TogglePawnInvulnerability()<>Slå usårlig til på valgt pawn

Goodies(,)<>Få "godter"

Sum()<>Få valgt ting

Actor()<>Vis alle spillere

GotoActor()<>Gå til stedet for valgt spiller

Damage(,)<>Giv specificeret skade på målet

DamageNPCs()<>Giv specificeret skade på NPCs

SetHealth(,)<>Giv specificeret liv til valgt mål

SetMyHealth()<>Sæt spillerens liv

HurtMe()<>Giv specificeret skade til spilleren

ManCannon()<>Skade på alle synlige pawns

ToggleServos()<>Slå animation servos til/fra

ShowTeams()<>Vis spillerens hold

Difficlty()<>Skift sværhedsgrad i spillet

CheatView()<>Se fra indikeret spiller

ViewSelf()<>S&aelih;t kamera på spilleren

ToggleTimeDemo()<>Slå tids-demo til/fra

ToggleScoreBoard()<>Slå highscore til

EnableFreeOrders(<0 eller 1>)<>Slå "free orders" til

BehindView()<>Se bagfra

SetParticleDensity()<>Sæt partikel

SetWeaponFire(<0 eller 1>)<>Sæt affyring af våben til/fra

ToggleShowAll()<>Vis alle sklulte spillere

ToggleShowKPs()<>Vis alle nøglepunkter

ToggleShowNPs()<>Vis alle navigationspunkter

ToggleRMode()<>Slå Rmode til

SetEyelHeight()<>Sæt spillerens øje højde

KillActor(x)<>Dræb indikeret spiller

KillHitActor()<>Dræb spiller under sigtekornet

KillHitNPC()<>Dræb NPC under sigtekornet

KillAvtiveNPCS()<>Dræb alle aktive NPCs

KillDormantnPCS()<>Dræb alle dormant NPCs

GibAllNPCS()<>Gib alle NPCs

GibHitNPC()<>Gib NPC under sigtekornet

PO()<>Slå kun spillere til

Tilbage