Tast M under spillet, og indtast en af fø,lgende koder, efterfulgt af et tryk på, Enter


CHUMP<>Uovervindelighed

DANGEROUS<>Uendelige våben

TUFF ASS<>Super våben



Prøv også følgende "kombi-koder"


SUPER CHUMP<>Super-hastighed, uovervindelighed (skriv CHUMP først, og så SUPER)

DANGEROUS CHUMP<>Uendelig våben, uovervindlighed (skriv CHUMP først, og så DANGERPOUS)

TUFF ASS CHUMP<>Super våben, uovervindlighed (skriv GHUMP først, og så TUFF)

DANGEROUS SUPER CHUMP<>Uendelige våben, super-hastighed, uocervindlighed (CHUMP, SUPER, DANGEROUS)



HOLD ØRERNE STIVE


Dertil skal man holde ørerne stive, bogstavelig talt. Når der sker noget, f.eks.
nåret Citadel bliver angrebet i den modsatte ende af kortet, er det over højtalerne
man får blot at vide, og så gælder det blot om at "hoppe" ind i det,
for at overtage forsvater af det. Det gør man ved at trykke på F12 og, hvis man
har flere Citadels, "cykle" igennem de, og høre godt efter den kvindestemme,
der meddeler hvilket Citadel man befinder sig i, anført med koordinater.
Man skal vænne sig til det, og der går nok også lige et par forsøg,
før man lærer at finde rundt.
Det er klogt at kaste et blik på Satellite Overview med jævne mellemrum.
Men selvom man følger med på det lille Radar Map i Wraith´en, hænder det
alligevel at man er smuttet ned i det gale bjergpas, og er havnet i et fjendtligt Citadel,
når man lige troede man var ved at være hjemme hos sig selv



CITADELLER


Citaldellet er bogstaveligt og billedligt basis for spillet. En mission begynder som regel
i umiddelbar n&aeing;rhed af en "command bunker", som kan beslaglægges og udbyggers til Citadel...
og så er det bare med at snuppe det med samme. Det skal hurtigst muligt udstyres med de nødvendige
faciliteter, men man har kun et begrænset antal "slots" (som når man installerer ekstradrev i sin maskine!),
så det er værd at overveje nøje hvad man har brug for. Det primære er en
power Station, der leverer den eneste ressource i spillet. Som regel er det nok men en enkelt,
også når man har flere Citadels men hold øje med "saldoen", der ses ude

i højre side af skærmbilledet st fra Wraith´end cockpit og på Satellite Overview.
Derefter skal der gang i produktionen af enheder, der er som regel plads til to
produktionsbygninger pr. Citadel. Og je feler Citadeller man besidder, jo flere enheder har man
selvsagt mulighed for at producere. Citadeller skal forsvares et passende forsvar
består af to Turrets og en SAM-site, som bedst placeres fra Citadellets tårn (F12)
og ikke fra Wraith´en. I særlig pressede situationer kan man selvfølgelig
indkalde enheder til bevogtning og forsvar



ENHEDER


Fodfolk Soldiers er langt den vigtigste og mest alsidige enhed, f.eks. erdet så afgjort dem,
der er bedst til at ødelægge fjendtlige bygninger. Wraith´ens missiler hjælper
godt til, men de ørige typer er stort set nytteløse til det formål.
AAV´er er ligeledes effeltive, ikke mindst til forsvar af Citadels.
Tanks er brugbare, men Bombers er utrolig sårbare, og bør gemmes til langt henne
i mission, når de fjendtlige forsvar er slidt ned. Og lad dem ledsages af AAV´er.
Ødelæggelse af fjendtlige bygninger er et kapitel for sig. de eneste enheder,
der er i stand til det, der Soldiers og Bo,bers.
Bombers er som nævnt sårbare, og derudover dyre, den bedste anvendelse af
dem er mod fjendtlige Citadels.
En god taktik mod mindre fjendtlige produktionsanlæg er at sende Soldiers mod
dem, og ledsage disse i Wraith´en. Soldaterne angriber bygningen på en tilstrækkelig
god skærm kan man ligefrem se nogle af dem snige sig hen og placere sprængladning
omkring dem, mens man selv sørger for at gøre det af med fjendtlig
modstand, så Soldaterne kan koncentrere sig om bygningen

Tilbage